Olemme siirtyneet sähköiseen asiointiin 

Piirroskäsi pitää otteessaan älypuhelinta
18.2.2025

Sähköinen asiointi tulee tällä hetkellä voimaan kaikille uusille asiakkaillemme heti sähkösopimusta tehtäessä. 

Huhtikuun alusta lähtien lähetämme kaikki asiakasviestintään liittyvät ilmoitukset (hinnanmuutosilmoitukset, tiedotteet, sopimusehtojen päivitykset tms.) sähköisesti myös nykyisille asiakkaillemme, joilla on toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus.  Ilmoitukset lähetetään asiakastiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. 

Määräaikaisten sähkösopimusten asiointitapa ei muutu kesken määräajan. 

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat päivittää yhteystietojasi tai valita veloituksetta paperisen asioinnin, eli vastaanottaa kaikki ilmoituksemme postitse. Huomioithan, että paperisen asioinnin valitseminen edellyttää sinulta siis toimenpiteitä.  

Sähkönmyyntiehtojen SME 2024 kohdan 1.17. mukaisesti myyjä voi käyttää sähköistä asiointia.